Tisdag 12/5

Tänk att halva maj snart gått. Tiden går verkligen så himla fort.
idag har jag jobbat, sen hämtade jag Alice och vi åkte till wilmas skola där dom hade jubileumsdag, så tipspromenad och fika! Mysigt!
sen började det regna och vi åkte hem och ordnade middag och efter maten åkte vi till Janette och Hugo. snacka massa skit och barnen lekte!
i morgon blir det jobb igen och sen torsdag är det ju röd dag och det betyder ju ledigt;):) skönt med klämdagar mitt i veckan!!!
 
snart blir det sova, så trött.. går ju upp kö 6 varje dag och kommer i säng vid typ 11, och det är nog egentligen lite för sent...
 
borde egentligen städa och röja ordning här hemma men det är rätt gött å sitta i soffan med!
på söndag är det marknad och loppis här i gimo vid idrottgården, jag har bokat 2 bord till loppisen så jag hoppas jag säljer lite prylar!
det behövs nu då bilen ska på lagning, någon topp som är trasig vid avgassystemet, så bara 6500kr kostar det. Det räckte inte med service och nya sommardäck på 6600kr tydligen..
suck.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0