Men va... 4 år sen sist

Att 4 år kan gå så himla fort.. Fattar inte.
läser ju mina gamla inlägg och gall op, minns det som igår.
 
ja vad har hänt på 4 år?
massor!
jag bor kvar i samma lägenhet men sen 3 1/2 år tillbaka jobbar jag som kock på en skola! Väldigt bra jobb då det är måndag till fredag.
Wilma går i 1:an och Alice börjar förskoleklass till hösten... Vad hände där lixom. Och på måndag fyller jag 25 år för 8:de gången.. jaja du räknade ut rätt 33 år hur man än vrider och vänder på siffrorna!
stress är något som jag lever med dagligen och det är ju den jobbiga varianten av stress då jag aldrig kan koppla av ordentligt. Allit något jag går och funderar över jämt. Usch.
jobbigt är det.
 
en karl som sitter dubbelvikt och snarkar här i soffan nu, spännande va. 
Så jag ska faktiskt lägga mig jag me nu, idag har det varit en sån dag då man tittar på klockan hela tiden och bara vill att dagen ska vara slut....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0