matt

usch känner mig helt matt.
Igår jobbade vi kort dag, himla skönt. sen åkte jag till Östhammar och hämtade upp hon som jag är kontaktperson åt, och vi åkte hem till mig. medans hon la lite pyssel så dammsög jag och torkade golvet, vek tvätt osv.. sen vart vi så hungriga och lagade iordning tacos som vi hade bestämt, sååå gott ju...
och vi åt och det va lika gott som vanligt.. men denna gång skippade jag mina jalapenosar, för jag tänkte att det kanske va dom som utlöste gallanfallet sist.
och sen vart det lite morötter och dipp till talang och bonde söker fru.. ochvid 11 kännde jag att jag började få ont, det börjar i ryggen på mig, men jag tog en alvedon och gick å la mig, vaknade efter kanske 1 timme av att det gjorde sjukt ont.. men vet lixom inte om man ska ligga ,sitta, stå, gå och ont som tusan..
Så jag ringde till Hanna vid halv 1, och hon kom genast och hämtade mig och körde mig till akuten i östhammar.. sa i bilen att faaan va långt det va att åka i dag då... så obehagligt ont. Väl på akuten tog dom emot mig direkt och jag fick lämna urinprov, sen vart det sänka och temp. och efter det fick jag fort en spruta, sen efter ett atg kom dom å kollade till mig som låg dubbelvikt av smärta, så jag fick en spruta till.. och då gav det med sig, och så kunde vi åka hem igen.. men i dag känner jag mig matt, och har lite efter känningar..
vet ju sist jag fick så här så hade jag ont efter och även som träningsvärk. ingen höjdare alls...
och nu är jag rädd och vågar knappt äta något..
vad ska man passa sig extra mycket för?
Vad är bra att äta?..
Vill ju inte få så här igen... Men nu skickade läkaren in remiss så jag ska åka och göra ultraljud på gallan, sen blir det operation..

solen skiner ute också, och jag hade sätt fram emot en lååång promenad i solen, men jag känner mig helt mör så jag orkar inte..

I går iaf så bokade vi resa!!
blir en vecka i Side i september!!!

http://www.ving.se/turkiet/side/sea-world-resort-spa?SelectedDepCd=ARN&SelectedDepDate=2011-09-06&SelectedDestCd=AYT&SelectedDur=8&SelectedClassCd=E&SelectedSerNo=21&SelectedMUCD=VS&SelectedHotCd=SEAW&SelectedHotelDestCd=AYT&RoomCd=H12SER&QueryUnits=1&QueryAges=42%2c42&QueryDepID=2788&QueryCtryID=71&QueryResID=215&QueryDepDate=2011-09-06&QueryDur=8
hade varit enklare att skriva titta här en att lägga ut en 3 mil lång länk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0