söndag

hej

Här har det varit en bra helg!!!
I går va jag och Julia inne i uppsala på ikea och så vart det gränby!!
Vart en hel del shopping... roooligt..
Slog till på den prickiga blusen jag visade här på bloggen här om dagen, skit snygg...
Sen vart det lite nytt till tjejernas garderober, och nya skor till dom me...
Sen på kvällningen va jag till Janette och drack lite vin och snackade massa skit. himla trevligt...

I dag har jag mest grejjat här hemma..
Vart sovmorgon i morse, skönt.. fast lite irriterande när klockan ställs om, får se om jag får till att somna i god tid i dag så jag orkar upp i morgon...
Sen grejjade jag på Alices rum me, gick igenom massor med barnkläder, ska till bakluckan och sälja av lite i sommar tänkte jag..

Nu vart det fruktsallad(gul kiwi, blodapelsin, melon,päron och vindruvor mums) till stockholm-båstad

Hoppas alla har haft en bra helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0