gina tricot.

Har spanat in dessa toppar..
Jag klär mig oftast i svart och det skulle vara kul att ha lite färger eller vad man ska säga...
Visst 2 av dessa favoriter är ju svarta...


Till denna kanske ett par slitna jeans treggings och stövlar. 199 kr kostar denna.


Ni som känner mig vet ju hur mycke jag älskar turkost:)
Till denna en snygg jeans kjol kanske... Strumpisar och stövlar ( älskar stövlar) 129 kr kostar denna topp "fynd"


En riktig party topp! gillar modellen mycket! 249 kr kostar den.
Och tillsammans med ett par jeans i sliten lock vore riktigt fint, eller bara svarta leggings!


riktigt fin topp 149 kr.
till den här ett par slitna jeans eller en jeans kjol och strumpisar..

Ja jag ska kolla upp lite snygga jeans/ leggings och kjolar också!!!
Vill shoppa....

Ne nu in i duschen och skölja ur färgen i håret...

Kommentera gärna vilken av topparna som ni gillar!!
Jag gillar alla, men att köpa alla vet i tusan, kanske 2 st!!!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0