4 månader

Ja det va hela 4 månader sen jag satt här och skrev något i min blogg..

Det har varit fullt upp med andra ord, mycke och göra.. Jobbar och kommer hem vid 5 snåret, då e det dax att laga middag och sen leka med mina barn och så e det nattning och sen är mamma Sandra heeelt slut..
Så jag får skylla på det helt enkelt..

Det har hänt väldigt mycket, men skulle jag skriva allt så får ni väl köpa min självbiografi sen..
Undrar om man skulle skriva en bok...
Nej då.. haha..

Boken om mitt liv, mitt jobb och mina barn och fritid...

Aja..
Den här helgen har i alla fall tjejerna varit hemma hos F, och jag va där i går och kikade på melodifetivalen och busade med tjejerna. och åt ostbågar, yes i know, dålig karraktär..
Har ju för 6 veckor sedan gått med i viktväktarna, och trots min dåliga karraktär så har jag lyckats gå ner 6,6 kg och det har ju ändå gett mig 2 guld stjärnor :)
Och fler blir det!!!

Men jag tog en promenad till Janette i dag och drack kaffe och satt där och pratade länge, va himla trevligt som vanligt!!
Måste åka dit med tjejerna snart..

Nu sitter jag med färg i håret, känndes så fult med över 1 cm utväxt.. men nu så blir det rött och fint.. Har verkligen hittat en färg jag gillar...
viva colour nr: 655 ( för den som är intresserad:).)



Trivs jätte bra i rött...
Sen är det svart under, men den fixar jag vid ett annat tillfälle..


Fult kort, men den bjuder jag på..
Man ser även min nya tatuering på axeln.. love it!!!

På lördag ska jag ev ut med brudarna, till flurran... så jag sitter å kikar efter lite nya toppar.. hmm ja jag lägger ut lite så får ni se....


Kommentarer
Postat av: johanna

va rolgt att du tagit upp bloggandet igen. va fin du blev i håret. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0