onsdag

Jobbat i dag, och det är verkligen massor att göra på jobbet nu..
Så jag är helt slut på kvällarna..
Kom precis hem från österby, va på vägning, inte så mycke minus, men lite iaf.. huvudsaken att det går neråt.. men stjärnan som jag hoppades på för 3 veckor sen verkar dröja, men nästa vecka då jäklar ska stjärna nr 3 till i min samling....
Måste verkligen börja planera mina middagar bättre... kanske någon har nått gott viktväktar recept att dela med sig av??
När jag kommer hem från jobbet är ju tjejerna hungriga och då ska ju middagen gå fort, visst man kan ju förbereda maten dagen innan, men jag har gjort det någon enstaka gång, smart men oftast hinner jag inte det, eller prioriterar det vill säga... när jag väl har ätit, diskat undan allt och så så brukar vi leka lite jag å tjejerna och sen fika. och så slappa lite och sen är det kvälls fika igen för de små och sen ska dom sova och då är mamman för trött för att ställa sig och laga morgondagens middag..
I dag va Frode här och passade tjejerna så Alice sov när jag kom hem.. men Wilmsan låg och väntade på mig..
Snart ska jag också ta och lägga mig, vet ju hur jäkla trött jag är på morgonen...
5:15 ringer klockan...
Känns som jag inte hinner så mycke om dagarna...
Men snart är det helg igen, och då åker vi till östersund!!!!
Ska bli riktigt kul att träffa tjejernas lilla kusin Casper som döps på lördag!!!

Och H&M paketet har inte kommit så jag håller tummarna för att det kommer i morgon, fredag känns som det blir för sent, brukar komma vid 5 snåret, och då är vi redan på väg..
Och så väntar jag på smycken från kokos of sweden också, hoppas dom kommer i morgon....
vårens färg va tydligen gult, så jag har beställt en kedja med ett gult smycke! grymt!!!

I dag vart det norsk middag här i huset..
fiskkaker med potetmos och brunsaus.. kjempe nydeli.. (haha, hör ni den norska klangen)
Tänk när jag bodde och jobbade i storlien så drömde jag till å med på norska... ( storlien ligger 4 km från norska gränsen, och jag jobbade på konsum där det är mycke norsk handel)
Älskar de norska språket, låter så glatt och är riktigt fint.. tröndersk!!!

skulle behöva hänga lite tvätt med, men jag går nog upp lite tidigare i morgon och gör det då ist.. Har ju tvätt ställningen i Alices rum och hon sover ju nu så det vore dumt att råka väcka henne...
så det får ligga kvar i maskinen....

Ne om man skulle gå å knoppa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0