trötter

vart upp tidigt i morse, åkte hemifrån kl 6 och jobbade 7-16. och jag e ju inte så van att jobba så man blir trött..
Sen hem till mina gosingar och dom vart så glada när mamsen kom hem..
Köpte en hallo kitty tidning med mig hem till Wilma, och hon vart så glad så.
Sen vart det en enkel middag, chicken bits och ris, och efter det massa bus...
Wilma kom inte i säng förens efter halv 9, och Alice tar en paus på soffan nu, så jag ska slå i en film och goffa i mig lite chips och dipp, mums...
Vad har ni för favoriter?
jag älskar holiday och frech island dipp och helst lättsaltade chirre till det....

Ne mot soffan....

I morgon kommer Julia hit, och sen kommer mamma me, sååå kul, mamma ska sova över me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0