Solen skiner i Kode...

Här har vi det bra!
Men jag e bra slut och mega förkyld, sucka, så typiskt....
Men men det går väl över, Wilma börjar också bli lite förkyld igen, faan det går bara runt runt....
Syster håller på att rensa tjejernas garderober (efter min insats om att vika ett ton kläder typ) så nu röjor hon och jag säger bara att tur att vi åker bil hem.... Massa nytt (begagnat) fint....
Eftersom hon är Me&i säljare så får ju inte hon lägga Me&i kläder på tradera (som man kan få massa pengar för) Så nu skickar hon vidare till mig både använt och nytt, perfekt..
Så får tjejerna lite nytt nu i sin garderob...!!..
Ne nu ska vi få tjejerna att städa lite här, och Alice är väl inte så överlycklig heller...
Faan mitt huvud känns stort och ihåligt...

Hade hade...

Jo Elin: den tunikan e riktigt fin, kul att du köpte den, blir fin på Agnes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0