regn och rusk

usch vilket väder.
Spöregnade verkligen när jag gick och lämnade Wilma hos dagmamman, men det gick bra med paraply och regnskydd.
Men jag måste ha nya skor, för dom vart väldigt blöta.
Vad ska man ha för skor nu till hösten??
Tänk att få en helt ny garderob det vill jag ha.. massa nytt.... Men det e bara att spara massa pengar nu, om det nu går. inte så lätt när man är ensam med 2 barn. Jag prioriterar alltd barnen först, sen kommer jag efter och då är pengarna slut.. tänk att vinna på triss..
jaja drömma går ju...

Kan inte någon bara köpa bilen nu så jag får loss lite pengar där..... att det ska vara så svårt att få den såld... sucka.
Skulle behöva åka ner till morbror och köpa lite färg, så jag kan måla om köket nu...

Har ju precis gjort nytt i sovrummet (eller 3 månader sen) men jag vill ha vitt och en svart/vit randig fondvägg ( liggande ränder) men men, får jag lite bilpengar så kanske jag kan göra´t...
eller det e ju fint som det är nu med...
Typiskt mig, haha....

Ja om man skulle städa och plocka lite, hann inte allt som jag ville igår...

Ringde iaf fotografen i dag, och på tisdag ska mina prinsessor fotas!!

Skriver mer sen..
Kom med tips på vad ni vill läsa om??
Bra böcker? matlagning? mera shopping? barnkläder? inredning?
skriv!!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ett litet tips nu är att hjälpa mig sprida min lilla glädje kampanj nu i sura val-sverige!!! :) Annars så tycker jag en blandning av det låter bra.. Jag skulle gärna vilja ha lite tips på s.k helgmat. Rolig god mat som inte kostar en halv månadslön! ;) Hahahaha älskar laga mat men ibland känns det som att det blir samma samma! Kram

2010-09-21 @ 11:03:03
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Sandra

kanon Lina, då kommer det ut ett smarrigt helg recept nu till helgen som inte kostar massor.... Såg du mitt tidigare tips med kyckling filé med soltorkade tomater.. mumma.. Men jag ska ordna en liten helg meny... rooooligt!!! Jag spred din kampanj vidare!

2010-09-21 @ 11:52:24
URL: http://mammasandrasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0