nu bär det av hemåt igen

Jaha, då hade det helt plötsligt gått en hel vecka...
usch va tiden går fort..
Hade lätt kunnat vara kvar en vecka till....
Wilma stor trivs här med sina kusiner, och Alice tycker nog också att det är roligt, fast det märks att hon blir tröttare för hon gnäller rätt mycke, eller så är det flera tänder på gång som gör ont...
Alice blir 11 månader i dag, och det firade hon med att gå hela 7 steg utan att hålla i sig, min duktiga tjej!!!
Wilma gick när hon va 14 månader, men Alice har bråttom...

Ska ändå bli skönt att komma hem, borta bra men hemma bäst..
Hem till vardagen igen...

Wilma längtar efter sin pappa och jag hem till min säng....
I morgon blir det nog dagmamman för Wilmsan, hon sa att hon ville det, då kan jag dona och fixa lite hemma och slappa med Alice..

Undrar hur bilresan hem kommer gå, det är ju ändå si så där en 55 mil eller nått... phuuuu.
Hoppas barnen kommer vara nöjda..
Wilma brukar ju vara duktig, men Alice har inte direkt åkt såna långa turer (ja till Storlien visserligen och det e ju ca 60 mil) fast då va hon så liten och sov ju mest...
Och vi åkte ju tåg ner hit.. Så åker vi med pappa hem nu...

Wilma vill nog åka nu  för hon kom å gav mig alla ytterkläder...
Syster o karln är å röstar, så när dom kommer hem igen så åker vi österut...

Ne lite mellis till damerna nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0