godmorgon

Sovit rätt skönt i natt faktiskt..
Wilma kom in och la sig bredvid mig vid 2 i natt, hon kommer in varje natt numera, förrut hände det kanske 1 gårg i månadern, knappt. Men nu i en månades tid har hon sovit i sin säng 1 el 2 hela nätter...
Men hon känner väl att allt inte ör som det ska säkert... Mig gör det inget, för det e så mysigt så när hon kommer och tassar.. Förrut grät hon ofta när hon vaknade så på natten., men nu hoppar hon bara upp i min säng och säger -mamma kudde... sen somnar hon igen....
sen när barnen kommer vara hos F varannan helg, kommer det bli riktigt riktigt tomt, och jag har ju chans att sova hela natten och ta sovmorgon också... konstigt....

Jag och Wilma tog oss en tur till Östhammar och hälsade på en tjej som jag är kontaktperson åt, fikade lite sen åkte vi till coop innan vi åkte hem...
På söndag kommer hon till mig, och nu ska vi kolla efter en resa!!!
Blir cypern iaf, men vi ska bestämma hotell, så i slutet på maj början på juni åker vi som det ser ut.... sååå härligt, bara hon och jag...

Min blogg fick sig ett riktigt uppsving igår, roligt!!
Kul att iaf några kikar in, igår va det väl närmare 150 stycken... kul!!!
Skriv massa kommentarer vettja.. alltid kul att läsa!

Så jag lovar, det kommer bli många flera mat tips, och recept...
Jag älskar ju att laga mat....

Ne nu ska jag fixa frukost till mina tjejer...

Sen kanske vi går ut och leker lite, synd att det inte är lika soligt i dag (ännu iaf) men vi går nog ut en sväng iaf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0