gäsp

fy va värdelöst det är att vakna så här på natten...
Ont i en tand, eller mera öm, men det e nog inte så konstigt att det ömmar där eftersom jag drog ut tanden brevid.. den som ömmar nu är visdomstanden, så jag orkar inte med att den också ska dras ur. hoppas det går över snart iaf..
och så vaknade Alice och hade kissat igenom blöjan. lovley.
ochWilma kom och smög vid halv 2 också, ända sedan dagen då jag sa till F att flytta här i från så har hon vaknat på natten och kommer in och vill sova med mig, innan det sov hon hela nätter i sin säng, och under den här månaden eller det är nog 1½, så har hon sovit 2 hela nätter i sin säng, ja det 'är ju mycke som händer i hennesliv också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0