gääääsp

Alice hyar sovit dåligt i natt, och hade så svårt att somna me...
Sen vaknade jag kl 3, och hade tandvärk, den här jäkla tanden, blir galen, måste ringa tandläkaren i dag...
Jas men jag somnade tillslut efter en alvedon, men före 7 så ville Alice gå upp, och efter ett tag vaknade Wilma också..
Va konstigt det är, för måndag och tisdag har jag lämnat Wilma kl 9 hos dagmamman, och då har vi varit trötta och jag har fått väcka barnen (eller Wilma iaf alice är ju som en väcka klocka) kl 8, men i dag ska jag lämna Wilma kl 10, men då ska dom upp kl 7... sucka...
Ja 7 låter säkert som sovmorgon för vissa....
Sen om 2 månader när jag ska börja jobba, då e det nog upp vid 6 halv 7 som gäller.... Men det bör nog gå bra, barnen kommer ju att äta frukost hos dagmamman då, så man behöver ju inte greja med det på morgonen då...
Ser faktiskt lite fram emot att börja jobba igen, men jag kommer verkligen försöka njuta av min allra sista mamma ledighet nu...
För fler lär det väl inte bli, kommer väl vara ensam mamma forever nu......

Ensam mamma söker kanske till nästa sommar, hahahaha....

Ne det ska faktiskt bli skönt att få vara själv.
jag och Frode är inte osams på något vis, men vi passar bättre ihop som vänner, efter 8 år tillsammans så har vi växt ifrån varann och vi strävar inte mot samma mål....

Jag har fått bra stöd från mina vänner ( ja en del av dom iaf, vissa har ju inte ens hört av sig.) så har jag ju mamma och pappa .

Ne nu frukost till de här vildingarna..
Alice klättrar överallt nu, upp i soffan, upp i trappen (ska fixa grindar NU) upp i Wilmas säng, ja hon är mer vild en tam....

Kommentarer
Postat av: emma

Du är stark tjejen!!!

Vi får väl ta och träffas nåt med de minsta innan du börjar jobba, Wincent ska börja på dagis i feb så innan ska vi väl hinna

Kram Emma

2010-09-22 @ 08:45:47
Postat av: Sandra

Ja Emma, det skulle vara jätte kul att ses!!! Alice börjar hos dagmamma 1/11.. tänk att dom snart blir ett år.. vart tog tiden vägen

2010-09-22 @ 11:48:44
URL: http://mammasandrasliv.blogg.se/
Postat av: Milla

du glömde mig :-(

2010-09-22 @ 19:06:40
URL: http://shoppinggalenmamma.blogg.se/
Postat av: emma

det här året har bara försvunnit alldeles för fort, jag tröstar mig med att det blir en mammaledighet till iaf men det dröjer Wincent ska bli något äldre först men vi kan väl bestämma nån dag som passar båda , jag har marcus i skolan mellan 8.20- 13.15 så jag kan ju jämt på fm kram

2010-09-23 @ 08:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0