fredag.

Härligt med fredag..
har precis lagt Wilma så hon ska få vila lite, hon vaknade vid 6 tiden i morse.
Vi va ute på en promenad, gick bort till köpmannen och köpte födelsedags present till Rasmus som har fyllt 3 år, kalas dax på söndag:)
Sen innan vi gick hem så tog vi en sväng på ica och då somnade Wilma till lite, men jag försökte hålla henne vaken, rätt svårt ibland. tur att vi bor så nära, så ögonen slocknade heela tiden, men sen hem och göra lunch vid 12, sen slappade hon lite på soffan, men nu ligger hon i sin säng...
i morgon är det jobbar dax för mig, rät skönt att komma i väg å jobba varannan lördag ändå. Men 3 pass kvar nu bara, sen slutar jag...
Börjar mitt nya jobb i mitten på november....

va in på apoteket me och köpte mera lactulos, Wilma är ju så himla trög i magen, det går flera dagar innan det kommer nått, och i dag är det dag 6 utan bajs... jobbigt..
kan hon vara laktos intollerant?
eller är det fler av er som har barn som också är trög i magen?

Kommentarer
Postat av: stina

Haej Sandra! Hur mår du? Vi har vrit jätteförkylda, men är på benen igen...har jobbat i natt o jobbar helgen. Vilka fina kläder du har hittat! Vad är det för nytt jobb som du ska börja på?



Ang Wilmas mage, så är hon inte laktosintolerant. Då har man knip och konstanta diareer. Jag har provar lactulos på mina barn, och själv med. Enda resultatet blev gaser i magen..



Prova ett microlax när det har gått så många dagar. För barn som fortfarande äter välling så funkar Bifidus bra, finns på apoteket.



Hör av dig när du vill träffas. Vi har varit så himla upptegna, jobb, övertid, sommarstuga och en sjuk och förvirrad mamma..Vi har inte glömt bort dig.



Ha en fin helg! Kram/Stina

2010-09-24 @ 18:33:51
Postat av: Kiia

Håller med Stina, Wilma är nog inte lactosIntolerant för det resulterar i att det sprutar ur baken så att säga, min dotter har det o hon har haft jätte stora problem med det! Så det måste vara något annat som bråkar

2010-09-25 @ 07:50:37
URL: http://MizzModig.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0