ååå solen skiner

mmmm
Och vi sitter inne... hmm.
Man kanske skulle ut och ta vara på denna fina höst dag i stället..
Men jag har ringt runt massa nu så snart ska allt ordna sig med allt som måste göras lånen, m.m..

Glömde ju skriva i tidigare inlägg att jag har ju världens bästa syster också, som finns här för mig, och många kompisar lite här och var i sverige...
Längtar massa efter Jenny och Maria som bor alldeles för långt bort från mig, men vi ska väl försöka styra upp en date snart! får väl mötas på halva vägen...
Vad finns det för kul att göra i tex sundsvall???
Haha bodaborg kanske... grymt roligt..
Jag är ju jätte sugen på sthlm, men det blir alldeles för långt för dom att åka..
Ja jag får väl annars ta bilen och åka ända till Norge kanske.......
Ja det visar sig iaf...

Ne nu ska jag å Alice ut i det fina vädret, posta lite paket och så....

ska försöka lägga upp lite tradera aktioner i dag me... ett väldigt bra sätt att få in lite extra pengar..
sandra__24 heter jag där, så kika in i kväll vettja (eller va det 3 understräck, ja testa om du är intresserad av
barnsaker/barn kläder m.m)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0