vilken kort dag

Fattar inte riktigt vart den här dagen har tagit vägen..
Så fort den har gått...
Lämnade Wilma hos dagmamma kl 10, sen hem och då träffade jag en kompis här utanför och hon följde med upp å fikade, trevligt!!!
Sen när hon gick vart det dammsuga och sen torka golvet här nere.
Sen vart det lunch, Alice åt en riktigt mega portion med makaroner och falukorv, gott de...
Så gick jag och skulle lägga henne så hon fick vila, och tänkte att nej jag ska inte omna, men jo det gjorde ju jag så klart och vaknade och kikade på klockan, 20 i 3, shit, jag hämtar ju Wilma kl 3, så det vart brottom, men jag kom väl dit någon minut efter 3..
Hem och slappa och lagade mat, Wilma beställde köttbullar och kokt potatis, men nej, det va inge gott sa hon så efter någon liten bit potatis och kanske 1 köttbulle sa hon- tack för maten, nu är jag mätt i magen... mmmm säkert.. jaja...

Sen helt plötsligt vart det kväll.. Missade halva bonde söker fru, typiskt.. men fick iaf se på grece anatomy..
Massa tända ljus och hör hur regnet smattrar mot fönstret, mysigt...
Ska försöka gå och sova tidigt i kväll...
Betalade räkningar, och fy faaaan va det sved i kassan alltså, hade ju nästan planerat in en tur till ullared, men min bil är så törstig, slurp säger det i tanken, så jag har tyvärr inte råd, faan..
Jag vill, jag vill.....

I morgon blir det en full späckad dag, lämna Wilmsan kl 10, sen åker jag och Alice ner till öregrund, hämta upp gammel mormor, sen ut till morbror och hoppas hoppas på att hitta nya beslag till mina dörrar!!!
Sen mot östhammar och till studio håkan och kolla/köpa korten jag tog på tjejerna där och sen ska gammel mormor vara barnvakt medans jag ska till tandläkaren..
Men ses så är jag förhoppningsvis klar där, efter 2 rotfyllningar och en tandutdragning, så jag säger bara det, vänta inte för länge innan ni går till tandläkaren.....
Jag gick när jag va 20, sen dröjde det tills jag va 26, och det va sjukt dumt och vart riktigt riktigt dyrt..... Bara att dra ur en tand kostade 1200 och en rotfyllning ( en alltså) typ 4000/5000.. Tänk va mycke annat jag kunde göra för dom pengarna.... jaja....
Känns som tandläkaren är typ prio 50 för mig, men jag ska bättra mig nu...

Shopping påsen får förbli tom denna månad... boooooooring....
Älskar att shoppa......

Och så känner jag mig lite klyven om massa saker.. hmm vet inte ens vart jag ska börja...
sucka...
men allt löser sig till det bästa och det gäller att ta en sak i taget nu..
Även fast, eller nej... faan jag e alldeles för feg för att skriva om det ens, och det kommer jag lovar.....
Känns bara himla konstigt men ändå helt perfekt...
Bli inte sura, men alldeles för många läser och snokar på min blogg, Och ja jag vet man behöver inte skriva A när man inte tänker säga B (ännu)...

Ne snoka lite på facebook kanske...
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0