tips om gott att baka?

På Tisdag fyller min stora tjej 1 år och jag tänkte baka lite ev på söndag, skulle vilja hatips på goda cupcakes och kakor..
recept tack!!!!

Idag har jag varit i uppsala med Janette och Helena. Köpte födelsedags presenter till Alice, så nu edet klart, skönt. Hann en tur på ikea också, köpte lite till F och till mig vart det mest ljus och så ( fick pengar av Alices farmor å farfar så köpte denna hylla till hennes rum ( vart pengar kvar så jag ska köpa förvarings korgar till den me, 2st sen får det bli en tröja eller något klädes plagg för resten, köper det på måndag då jag ska in med pappa till stan)

Sen hem och upp med alla saker, slit å släp...
och iväg och hämta Wilma hos dagmamman.. Nästa vecka ska dagmamman ha semester, så Wilma får vara hemma med mig å Alice då, man får passa på för om en månad är jag åter igen på jobbet....
Så när vi kom hem komma mamma hit, hon ska sova kvar i natt! mysigt...
Vi åt gott och har druckit ett glas rött, såå gott...

I morgon blir det till att gå på marknad här i Gimo, sen kommer hon som jag är kontaktperson åt och ska sova kvar...

Glöm inte nu, massa goda bakrecept vill jag ha tack!!!!
kul att se att många läser min blogg iaf.....
kram å trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk 1 år redan, va fort tiden går. Grattis i förskott från oss ;) Matklubben.se har massa roliga recept, både mat och bak. Hoppas du hittar nått. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0