söndag..

Jaha då har det gått en hel vecka nu igen då..
Fort det går..
Bara 2 veckor kvar nu tills jag ska börja skola in Alice.. spännande...
Nästa vecka är Wilma ledig hela veckan, så det blir en mys vecka!!!
Man får ju passa på nu, för snart är det ju jobba jobba som gäller...
I morgon va det tänkt att jag skulle köra pappa till Uppsala (han skulle göraq ögon prov och då blir det väldigt suddigt efter så jag skulle köra hem) men han är sjuk stackarn med bihålsinflammation, så jag håller tummarna att han blir pigg fort nu så att han kan komma till oss när Alice fyller år...
Usch det e så mycke skit som cirkulerar nu, hela tiden, alla är förkylda typ.. Jag har ju bara haft min förkyldning i en månad... lång draget skit....
Men det e väl höstens alla basiller som frodas nu..
Va minus grader när jag vaknade i morse, kallt..
Så nu känns det som vintern och snön är nära.... fast jag gillar vintern, om det inte är 30 minus och massa snö.. lagom är bäst... hoppas jag får carport nu innan vintern så jag kan ha motorvärmaren....
ne ta Alice nu, hon är suuuuur...... en tand som precis kommit fram, eller på väg iaf.. usch gör nog ont....
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0