söndag

Nu har hela helgen gått..
I fredags hämtade Frode barnen, det vart väldigt tomt här hemma, men jag fick njuta av lugnet...
Lördagen jobbade jag mitt sista pass på ica..
Sen åkte jag till gränby och handlade lite, passa på att stor handla lite!
Sen hem och duschade och fixa middag, sen satte jag mig i soffan med ett glas rött, såååå gott... det är väl avkoppling...
Sen fick jag ett ryck och började måla dörrarna i hallen, så nu är garderobs dörren vit och fin och insidan på toa dörren vit me... Men pappa kommer snart hit så han får hjälpa mig att skruva bort alla beslag så jag får måla allt nu så det blir klart, sen kan jag hoppa vidare till nästa projekt... Måste slita ner lite tapet som inte vart så bra, bubbligt å så, sen måla på det, eller tapet?? hmmmm... känns lättare att tapetsera på nått vis, ja vi får se, sen vart det nått tok på golvet me, en liten del som typ hoppat upp eller vad man ska säga, så det ska slitas upp och läggas om... Och när det e klart så tro inte att "att göra listan" är slut, mycke små pyssel kvar... Men skit snyggt blir det iaf!! Tur de... Jag kan om jag vill!!!
Jag gick å la mig vid halv 12 igår, och sov sååååå skönt, vaknade inte en enda gång i natt, så vid 8 va jag redo att gå upp..
Fixade med nya gardiner i mitt sovrum, sen vart det frukost och éfter det så gick jag till Frode och hämtade mina busar.. Dom vart så glada så, men dom hade haft så roligt sa Wilma...

Kikade iaf på "ingen kan älska som vi" igår, och den filmen är så bra, jag blir helt kär när jag ser den..
Inspelad i mina gamla trakter är den också, Järpen ganska nära Storlien där jag bodde i 4 år.
Frode har till å med åkt i epan som han Johnny har..

Ne vidare mot disken





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0