njuter av lite egentid

Nu sover barnen, för ett tag sen..
Vart lite badning för de små skitgrisarna, och i dag vart det bad i baljan uppe, så det va ju toppen, annars ska dom alltid trängas i handfatet, Wilma fick bada så, om det va i Lien hos farmor och farfar och sen dess har det varit det bästa tycker hon.. men i dag vart det baljan.. Så hon och Alice satt där och stänkte och myste (eller heter det så) aja...

Härlig dag i dag, fast det blir som lite skumt när man ställer om klockan.. Vi gick upp vd 8, och sen lekte vi och donade inne för det regnade massa ute.. Sen vart det lunch och vidare på 1 års kalas, mysigt, så barnen sov i bilen dit och hem..
Fanny är så duktig och grejar och fixar, hade bakat en riktigt fin tårta och hennes cup cakes ska vi inte tala om, grymt goda.. Duktig du gumman...

Sen vart det hem då och till ica och handla lite snabbt, hem och laga middag och sen har kvällen gått så fort...

I morgon ska jag börja skola in Alice, tänk va tider går fort, så nu håller jag tummarna för att allt går smidigt, och jag vill inte ha sjuka barn nu, för om 2 veckor e det dax för mig att börja jobba igen..
Vill att inskolningen ska gå smidigt...

Nästa helg är det F som ska ha barnen, och jag va/är ju såååå sugen på att åka neråt ullared, men mitt konto va rätt tomt så jag får spara det tror jag, jäkla skit tråkigt..
Faan va jag hatar pengar, att allt ska kosta så mycke..
Bara bensin med min törstiga bil, ja det stannar nog inte under 1000 iaf..
På så sätt va skodan bättre för då kunde vi typ åka från Uppsala till göteborg tur och retur på en tank.. Så den drog ju ingenting...

Ne ska jag slå mig ner i soffan igen då och kika på 50 th first date, låten i slutet år ju sååååå underbar, over the rainbow.... Vad heter han som gör den versionen thomas New nått???? hjälp????
Love it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0