mys söndag

Fick faktiskt lite sovmorgon i morse, Alice vaknade lite efter kl 8, sen vaknade Wilma me strax efter, sen vart det ner å äta frukost!
Wilma gick med F och handlade lite och jag passade på att dammsuga å torka golvet nere, sen när Wilma kom hemna igen sa hon, men mamma torkar du golvet nu igen, haha bara inte jag som tycker jag gör det var och varannan dag tydligen...

Mamma är här med och ska sova kvar, myyys.. Hon hade med sog en hallo kitty fiml till Wilma i dag, och det vart mycke uppskattat!

Annars har helgen gått fort som vanligt..
Jobbade i går, trevligt de, känns tråkigtt på ett sätt att jag bara jobbar ett pass till, trivs ju bra på jobbet, med all personal.. men men, det kommer nog bli kanon på det nya med..

I morgon är det foto dax för barnen på öppna förskolan, både Wilma och Alice + syskon kort, Wilma tog ju med dagmamman, men dom vart så där tyckte jag, så vi tar i morgon me och ser om dom blir bättre kanske.. Man kan inte få för mycke kort på de här söta barnen.. Väntar med spänning på att få se korten som vi tog hos fotografen i östhammar me! kanske denna vecka!

ne nu ska Alice få vila lite och jag ska ner å leka med Wilma och umgås med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0