morrrrr

Vaknade vid halv 8 i morse att det plingade på dörren, tur att F öppnade när det va en sur granne som kom..
-Ta hand om eran jävla katt
-F, -Vad nu?
-Katten har gått in till mig.
-F, _Men det kan väl inte vi riktigt rå för att han sprang in till dig
Så han fick gå med och hämta trollet som ville in och snoka där..
Inte så bra med tanken på allergiker i know, men va faaan dom får väl lära sig att stänga dörr jäveln till trapphuset då..
Trollet passar väl på när någon går in eller ut, men skulle trappen till trapphuset vara stäng så skulle detta inte hända (det står en lapp på dörren till å med, att stäng dörren efter dig) men tydligen är det jävligt svårt..
Så nu MÅSTE jag göra mig av med min katt, vill att han ska få ett hem på landet, så han kan vara ute mycket, för jag vet att det kommer snart att bli problem då grannarna gnäller...
Faan också, inte så jävla lätt när jag har haft honom i 7 år...
Men vad gör man, orkar inte med massa klagobrev från styrelsen heller....

I somras gnällde grannarna på ena sidan att katten jamade så dom vart störda, hmmm aaa alla jävla moppar som åker runt runt halva natten då??? Och dom ska faan inte gnälla heller, en natt vaknade jag vid halv 1 av att dom bråkade och skrek massa på varann.... Ja vissa mår väl bra av att gnälla på andra..
Men det e ju inte så bra att katten springer in till andra, det gillas inte...
Hjälp vad göra??
Någon som kan erbjuda min fina katt ett nytt hem????

Kommentarer
Postat av: stina

Hej! Jag önskar att jag kunde ta hand om din katt, men det går inte. Har kollat runt lite, känner några som bor på landet, få se vad dom svarar.

2010-10-15 @ 20:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0