Magsjuka?

Dagmamman ringde halv 3 och sa att Wilma hade spytt ner sig, mmmmm härligt med lite magsjuka nu när vi ändå varit sjuka sååååå länge..
Förhoppningsvis va det kanske lite hosta som orsakade spyan??
Ja vad vet man, hon hade varit riktigt pigg och ätit bra (tagit om till å med) och lekt massor. så hoppas det bara va en.. ja det återstår att se.. Både jag å F har ju varit lite risiga i magen för några dagar sen...
Aja, dom får passa på att vara sjuka nu medans jag ändå e hemma..
Och Alice fick ju sprutan i dag, så jag hoppas hon slipper feber och om det nu e magsjuka....
Härligt med sjuka barn, neeej .....
Men men vad gör man, jag älskar dom ändå

Kommentarer
Postat av: Lina

Men fyyy inte magsjukan! Hoppas ni kryar på er! Kram

2010-10-05 @ 20:20:33
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0