konstigt.

Känns riktigt konstigt att bo själv nu med barnen..
Jag och tjejerna va upp och hälsade på F nu på kvällen, jätte fin lägenhet, men det känns ju skit konstigt när vi varit tillsammans i 8 år, och nu har vi ett varsit boende och ska fortsätta livet på varsitt håll, usch det känns nästan som ett hål i hjärtat som så småningom kommer att läka, det va mitt beslut, och det va inte lätt, men vi kommer funka bättre som vänner...
För jag kommer alltid att bry mig om hur han mår och vad han gör...

I dag va det fotografering på ÖF här i Gimo, så jag och barnen gick dit, och korten kommer bli fina, det gick så bra och fotografen va kanon...
Han som tog med dagmammorna va inte alls lika bra, dom korten va ju fina, men hon vart typ blyg för han och det syns på leendet på kortet, och hon som va fotograf i dag va mycke bättre till sättet och verkligen gjorde så dom skrattade.. kanon.. sen kommer det komma en kod på mobilen och så får man gå in och välja korten själv och hur många man vill ha, det tycker jag e kanon bra,...
Sen kom Fanny och barnen hit och vi fikade och åt lunch, så hade vi lite kalas för Rasmus som fyllt 3 år, vi hade ingen bil den dagen det va kalas, så vi fick ta det i dag!!
Så kul verkligen för Rasmus och Wilma har kännt varann sen dom va pytte små, och samma med Alva och Alice..

Ne nu ska jag försöka få Wilma i säng, lite youghurt först bara...
Upp i tid i morgon, ska lämna Wilma vid 9 hos dagmamman....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0