ja du....

seg dag här i dag... Vi sov till 9, men drog då tillbaka klockan, så 8 då..
Skönt med sovmorgon, vart lite väl sent för mig igår.. men men..
Måste ut i regnet me och sätta i den andra bilstolen i bilen, vi ska på kalas hos Alva som fyllt 1 år.. roligt....
Men nu ska vi nog bara vara inne och greja, så får barnen sova i bilen sen när vi åker, Alice kommer väl vilja sova snart säkert...
Måste nästan börja fixa med middagen så det bara e att värma sen när vi kommer hem...
vad det nu blir för smarrigt.... hmmm det får bli en pasta gratäng med skinka och broccoli.. gott de..
Matkontot är nästan tomt, faan va det e knepigt att få i hop det alltså, eller nej inte slut, men det blir inte oxfil'e precis, det kommer ju räcka om jag någon gång kan lära mig att handla...
Men nu ska jag inventera frys och skafferi och se, och på det som finns klarar jag mig bra länge, så jag ska verkligen försöka bli sparsam..
Och det e väl inte bara jag ska tänka på det........

Ne nu ringer gammel mormor...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0