hmm

jag är verkligen kass på att blogga...

Men det är lixom full fart heela tiden..

I går hade jag fin besök av både mamma och pappa, Jag mamma och Wilma va till gallerian här i Gimo på "oktober fest" riktigt trevligt, mingel och shopping!!'
Pappa passade Alice så länge..
Sen sov mamma kvar här, alltid lika trevligt det!!! så de vart lite sent, och så vaknade Wilma i natt och va ledsen och kom in till mig, men jag vet inte om hon va helt vaken egentligen, för hon låg å grät och gnällde lite... Men sen så somnade hon och jag kunde väl somna vid 3, och halv 7 tyckte Alice att det va en toppen tid att kliva upp, jag hade tur så mamma kom upp och hämtade Alice, och sen när hon gick fre 8 kom hon upp med henne och vi gick sen upp vid halv 9..
Lite frukost och lek vart det, sen ut.. till ica å handla och sen fikade vi på gallerian..
Vid 2 tyckte jag att tjejerna skulle få vila lite och jag somnade som vanligt med Alice och vaknade kavrt i 4.. ups..
Men jag tänkte att vi har redan ställt om klockan nu då....
Glöm inte det i natt (eller i morgon bitti) kl 3 så blir klockan 2 igen.....
Så nu får vi sova en timme längre!
Ja haha, dom utan små barn som inte vaknar i ottan vill säga,....
Så i morgon blir det väl en tidig morgon....

Ne nu diska undan och greja lite...
Städade igår och dammsög å torkade golven, men vips så va det kladdigt å skitigt igen..
Några som känner igen det???

Jag är inte pedant men jag vill ändå ha fint och så runt mig...

Nästa helg blir det lite äventyr förhoppningsvis!!!!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0