härlig tisdag

eller är det onsdag, nej då, men ungefär så känns det ibland, dagarna går så fort och jag blir helt dagblind..

Wilma har varit hos dagmamman i dag och jag å Alice har varit hemma och grejat, rensade i ett riktigt rotskåp i köket i dag, sen gav jag mig på Alice garderob och rensade ur massor med kläder, trodde hon hade grymt mycke, men det sinade kan jag säga, så hon önskar sig massor när hon fyller år..
Strumbyxor, tunikor, legings, velourbyxor, toppar (inga bodys) och strumpor...

Sen hämtade jag W kl 3 och vi gick hem och började laga lasagne, mums..
Bjöd över pappa Frode på middag i dag.
Sen kom Hanna och fikade, himla mysigt, Wilma tok gillar henne och ville direkt visa sitt rum..
Vart rätt sen läggning i dag med halv 9, men jag hör hur hon ligger å små babblar där uppe nu, ropade ganska nyligen på mig och sa att: mamma, jätte slut (drickan) kom upp med mer sanna (sandra) haha sööt...
Alice lyckades jag hålla vaken nu på kvällen så hon somnade efter en stor portion gröt, skönt, så nu ska mamman ha lite egentid... Blir väl till att zappa på tvn eller snoka på facebook.....
Somnade alldeles för sent igår kväll, ska försöka lägga mig i tid i kväll, men det e ju lite konstigt att sova helt själv (eller barnen e ju här så klart) men att veta att ingen ligger nere på soffan, men det blir väl en vana så småning om.


Kommentarer
Postat av: maria

hej hej hoppas allt bara e bra...skönt att du och f fortfarande är vänner...hoppas det håller i sig...stora kramar och lycka till...

2010-10-12 @ 21:28:35
URL: http://mariavinsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0