härlig lördag

Har nästan precis kommit hem från marknaden, och den va nog den bästa marknaden här i Gimo som jag har varit på, mycke saker å kolla på...
Wilma fick en ballong, t-shirt, en bil och lite sånt smått å gott, till mig vart det te..
Sen fick barnen en varsin korv med bröd, och jag slog till på en langos, sååå gott.. fast jag gillar med kaviar, rödlök och gräddfil. I dag vart det en med ost, rödlök och gräddfil, så där va den, hade varit godare med typ kaviar eller rom (inte kalles kaviar precis)
Wilma följde med Frode hem en sväng, så jag ska försöka greja lite här, hmmm har faktiskt ingen lust med det överhuvetaget...
Så jag skiter nog i det i dag, så får jag plocka och städa i morgon ist...
Köpte hårfärg på coop häromdan och funderar på att kladda i det ist..

ha en mys pys lördag nu alla!!!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0