fredag

I kväll blir det en väldigt lugn fredags kväll.. Frode kommer och hämtar tjejerna för dom ska vara hos honom i helgen, spännande, men det kommer säkert gå bra de....
Jag ska jobba sista passet på ica i morgon me, 7-16 sen så har jag jobbat klart helger nu framöver, skönt med ett måndag till fredag jobb nu!
Så mycke jag vill göra på mina barnfria helger, men jag kan ju inte boka upp mig på alla eftersom jag inte vet hur det kommer gå, Wilma är ju inga problem, men Alice kanske kommer tycka det e lite jobbigt, men nej då, det kommer gå.... det e ju en vane sak...
Så nu i helgen blir det då jobb, och sen nästa barnfria helg blir det att åka ner till syster och vidare på shopping på ullared!!! me like...

Har fått min nya (begagnade) bil nu, och den går super bra!!
Pappa är här nu så vi ska äta röding i dag, gott...

Ne väcka barnen kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0