tomt

Så himla tomt hemma...
Barnen är hos dagmamman, och Alice skulle också få vara hela dagen i dag, hon ringer annars om det skulle bli problem, ja inte Alice utan dagmamman, haha..
Men det tror jag inte, hon är så nöjd så!!
Så nu sitter jag av tiden bara typ.. hmmm.
Fick fixat med att skicka ut vinnar mail på mina aktioner som gick ut i går kväll och packa in allt me...

Annars häner det inte så mycket här, igår va F här och åt middag med oss, sen ringde mamma och undrade om hon fick komma hit och sova ist för att åka hem i snö kaoset, och självklart fick hon det.. Och hon kommer tilbaka hit efter jobbet i dag och sover tills i morgon.. Mysigt...
Barnen vart så glada när hon kom igår, Wilma som inte hade somnat ännu ville ju komma ner så klart, men då gick mamma upp och satt där med henne en stund innan hon somnade..
Barnen sov till 8 i morse, undrar hur jag ska få upp dom typ halv 6 på måndag...
Jag börjar kl 7, känns lite konstigt ändå när jag varit hemma så länge, men det blir skönt att få lite vardag igen..

ne nu ska jag ut och möta upp en kompis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0