söndag

klockan är bara halv 5, men det e ju riktigt mörkt ute redan, usch...
Ser faktiskt fram emot snö nu så det blir lite ljusare..

Hade en kanon kväll med Anna och Kim igår.
God mat och gott vin och trevligt sällskap!! :)
Men jag åkte hem kvart i 11 bussen, va så trött och nästa buss gick kavrt i 1, så det va ju skönt att komma hem i tid.

Sov ut länge, kl 9, såååå skönt.
Sen slappade jag lite, käkade frukost, och målade klart det pytte lilla som va kvar på dörrarna och gick å handlade och sen hämtade jag hem mina buskorvar :)
Är ju faktiskt riktigt skönt att få vara barnfri, men lyckan är ju när man får hämta hem dom igen, för då känner man ju sig utvilad!!!
Så vi åkte hem och hade myspys här, och Wilma ville inte gå och lägga sig, men typ vid 2 gick vi upp å la oss i min säng och läste lite saga, sen somnade barnen..
Men det vart att dom vaknade lite väl sent, så det får jag väl igen i kväll....
Men vi ska inte till dagmamman förrens vid 2 i morgon (extra dagmamman) och eftersom inte Wilma varit där på över ett år, så e det ju bättre att hon också får skolas in där igen..
Men sen tis-fre så e det hos ordinarie dagmamma, och jag hoppas hoppas att det kommer flyta på denna vecka, för annars kan ju inte jag börja jobba den 15:de...
Men det kommer nog inte bli nått problem.. hoppas jag...

Snart blir det middag här, kyckling och ris och curry sås...
smarrigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0