onsdag

Gick några dagar utan blogga nu med..

Började jobba i måndags, och det gick bra.. Barnen va väligt trötta att få upp kl 6, men det gick bra..
det va kul att jobba igen..
Va lite trött när jag kom hem...

Tisdag morgon efter jag hade sovit dåligt så väckte jag barnen typ halv 6, så kände jag att Alice va så varm, ja så 38,2 visade tempen.. Ja det va ju inte så roligt att behöva ringa till jobbet, kändes typ som, hej det va så tråkigt att jobba igår, så jag vabbar i dag ist.. suck.. men men det va bara att vara hemma...
Wilma fick gå till dagmamman iaf, så jag och Alice vilade mycket...
i går kväll hade hon 38,8 och fick en ipren och vart skit pigg (men det va säkert för att hon sov medans F va här och passade henne så jag å Wilma kunde åka på barnkalas) men vid typ halv 11 somnade Alice och sov hela natten, skönt.. och hon känndes inge varm när hon vaknade heller, tog en temp nyss 37,5 så jag hoppas att det inte blir mera....
Så jag kan jobba i morgon, och åka bort på fredag....... mot västkusten!!! Ser fram emot det, att få åka bort själv, bara jag. fastar lite för bilkörningen ner bara ca 60 mil, och jag är inte så van att köra så långa sträckor, men jag får stanna lite då och då...
När jag åker med barnen så är det alltid någon som ledsnar, men nu e det bara att köra på tills det e dax att sträcka lite på benen.....
Så tjejerna ska vara hos F, och jag hämtar dom sen på måndagen efter jobbet hos dagmamman....

Ne nu kom det en liten odör här, så blöjbyte kallar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0