nehe

Trodde lilla damen skulle klara sig utan feber i dag, men nu innan det va dax att sova fick det bli en alvedon, så jag ringde till jobbet och sa att jag blir hemma i morgon också, men kommer på fredag, så F ska försöka vabba om det nu behövs...
Så det blir att jag åker neråt iaf!! :)
Så jag kommer jobba halva dagen så jag kommer i väg i tid...
Skulle det krisa för F i helgen (vilket jag inte tror) så kan han ju alltid ringa in mamma eller pappa, för jag behöver verkligen ett brake och få åka i väg.....
Känner ändå ett visst kontroll behov, men jag måste försöka släppa det, jag kan ju inte ta allt hela tiden.. Vi är ju ändå 2 föräldrar fast vi bor på varsitt håll...

Riktigt kallt ute i dag, men det ser så fint ut när det är frostigt på träden....
Blir väl skit halt nu när jag ska åka så klart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0