måndag morgon

Lämnade Wilmsan kl 9 hos dagmamman, Alice och jag sk dit vid 2 tiden och stanna en timme ungefär, det va så många barn nu på fm så det e bättre för Alice att det kanske är lite lugnare, så därför ska vi dit på em..
Kan inte fatta att tiden går så fort, redan dagmamma för Alice och jag ska jobba om 2 veckor...

Men det blir skönt att få lite vardag igen...
Bara denna tråkiga ekonomin som e tuff när man bor själv med 2 barn..
Men det e väl en vane sak också....

På lördag blir det en målar dag här hemma tror jag, om det inte händer nått annat kul.....
Måste försöka få klart dörrarna så jag kan hoppa på nästa projekt sen..
Måla Wilmas säng, vore ju nått att passa på i helgen då jag är barnfri..

Ne här ligger det saker på hela golvet så jag får gå och plocka i hop lite nu...
(det blir ju toppen att börja jobba så jag inte bara städar här hemma heeeeela dagarna, för inte blir det finare för det menar jag..)

I morgon kommer mamma också!!
Så mysigt!!

hahaha, Alice såg en hund på tv och då åkte tungan ut och så flåsas det, hahaha söta barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0