haha

Hoppsan, lika bra på att blogga som vanligt..
Men det har varit full fart här..
Inskolningen av Alice går jätte bra, eller vi va bara måndag och tisdag, sen i onsdags va det så rörigt för dagmammorna som skulle i väg på något i olika omgångar så då fick Alice vara hemma med mig eftersom det vart så mycke barn..
Och i torsdags va Wilma hängig, hostade och snorade så då stannade vi hemma och lika så i går, för då hade hon feber lilla damen.. sucka..
Men vid 4 tiden kom F och hämtade dom, så jag är barnfri!
Skönt att få massa gjort..
Och igår kom hon som jag är kontaktperson åt och vi käkade gott och kikade på tv, och jag höll på att måla dörrarna (faan det progektet tar aldrig slut känns det som, eftersom alla dörrar målas typ 3 ggr för att täcka fint..) Men nu så är jag klar!!! Lovley, och det vart fint!! Fräscht med vita dörrar ist för träfärgade...
Trappen va ju också träfärgad, men den e ju vit, så alla träfärgade detaljer i min lägenhet är nu ett minne blott..
Och nu funderar jag på att hämta upp ena växar sängen och måla den vit (till Wilma) lika bra att ta den som inte är ihopskruvad ännu...
Fast jag tror att jag känner mig rätt "färdig målad" för denna dag, kanske lite småmålning på väggarna där jag har råkat kladda lite färg.....

Ne åter till sysslorna..
I kväll blir det ev Östhammar och middag hos Anna...


Kommentarer
Postat av: Fredde B

Nu e en vinnare dragen!!! :)

2010-11-07 @ 11:27:32
URL: http://progressingartworks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0